Fizinis aktyvumas

Fizinis aktyvumas yra vienas svarbiausių organizmo energijos sunaudojimo veiksnių ir todėl yra svarbus organizmo energijos balansui palaikyti. Fiziškai aktyvūs žmonės paprastai būna geresnės nuotaikos, pozityvesnės nuomonės apie gyvenimą, darbą, politiką. Reguliari fizinė veikla gali skatinti kaulų ir raumenų augimą, lavinti judesių koordinaciją ir pusiausvyrą, stiprinti širdies ir kraujagyslių sistemą, teigiamai veikti kvėpavimo sistemą, virškinimo sistemos darbą, pagerinti medžiagų apykaitą raumenų ląstelėse, judėjimo – atramos aparato struktūrą ir funkcijas, pagerinti sąnarių sandarą ir funkciją, stiprinti širdies raumenį, teigiamai veikti kraujospūdį ir t.t.

Šiame puslapyje rasite įvairių, nemokamų nuorodų į fizinio aktyvumo užsiėmimus.


30 minučių ryto joga | viso kūno jogos tempimas


Namų treniruotė su Rūta

Pastaba: peržiūrėjus šią video treniruotę, galite žiūrėti kitas treniruočių dalis, pasirinkti sau tinkamas.


Kangoo Jumps treniruotė su Remigijumi


Mankšta senjorams namuose


30 minučių greitasis ėjimas

Naujausi komentarai

    2021 m. sausio mėn.
    Pr A T K Pn Š S
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031